marți, 11 august 2015

Cum putem gasi bilete ieftine de avion

Timp de un an de zile am tot pus bani deoparte. Uneori mai multi, alteori mai putini, in functie de nevoile casei si de castigul lunar. Aveam in cap un plan de vacanta bine stabilit si extrem de secret. Nu am spus nimanui pentru ca voiam sa ii fac o surpriza sotiei mele, sa o duc in lume chiar de ziua ei, oferindu-i astfel o amintire de neuitat. Sa nu va inchipuiti ca mi-a fost usor. E greu sa pastrezi doar pentru tine secretul, e greu sa iti faci calcule cat mai exacte in legatura cu biletele de avion, cu cazarea, masa si banii necesari vizitarii unor obiective turistice. Dupa ce mi-am stabilit bine destinatia, obiectivele si traseul, primul meu gand s-a indreptat catre bilete de avion. Cum le pot gasi pe cele mai ieftine? Am rascolit in lung si in lat site-urile care se ocupa cu asa ceva si pana la urma am luat bilete de avion prin Aerolines, locul unde gasisem cea mai buna oferta. Pentru cei care, ca si mine, vor sa isi fericeasca sotiile cu o vacanta surpriza sau pentru cei care doar cauta cele mai ieftine bilete de avion, iata aici un ghid de calatorie util. Daca veti avea curiozitatea sa il cititi, daca veti avea rabdare sa coborati in josul paginii, veti invata o multime de trucuri pentru a calatori ieftin si pentru a va face vacante superbe cu bani cat mai putini. 


De exemplu, in chiar primul comentariu spunea cineva ca isi construieste vacantele in jurul biletelor de avion, asta dupa ce urmareste pentru perioade indelungate site-urile si paginile companiilor aeriene pentru a prinde chilipiruri si ca nu de putine ori i s-a intamplat sa gaseasca bilete de avion mai ieftine decat cele de tren sau cele de autocar. Ma gandesc ca e chiar interesanta ideea de a-ti face vacanta in functie de biletul de avion. Asa ai parte din plin de elementul surpriza. Dispui de bani, iti poti face bagajul in doar cateva zeci de minute, dar habar nu ai incotro te indrepti si ce vei face in vacanta pana cand nu prinzi oferta, acea oferta de nerefuzat, cea care te duce in zbor unde poate nici nu te asteptai. Pentru cei carora spiritul de aventura le curge prin vene, ma gandesc ca este cea mai placuta cale de a vizita lumea, de a vedea tot ceea ce ar putea conta, de a trai viata din plin cu bani foarte putini si cu mqaximum de distractie posibil. Sincer sa fiu, deja imi imaginez ca anul viitor as putea intai sa vanez ofertele companiilor aeriene, sa cumpar bilete ieftine de avion si abia dupa aceea sa decid care vor fi obiectivele turistice sau locurile salbatice pe care sa le vad impeuna cu sotia mea. Desigur, este inca devreme. Deocamdata ma pregatesc sa ii dau iubitei mele vestea ca plecam in concediu exact acolo unde ea isi doreste de cativa ani de zile. 

Nu uitati ca aerolines are mai mereu diverse oferte la biletele de avion, fac si rezervari atunci cand e nevoie, ba chiar ofera pe site diverse ghiduri turistice necesare celor ce calatoresc prin lume. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu