marți, 31 ianuarie 2017

Anvelope auto ieftine

Discutam cu familia zilele trecute despre faptul ca anul trecut in toamna visam sa ne luam masina, dupa care ne-am cam razgandit pentru o perioada, cand am vazut la cumnatul meu cat il costa intretinerea unui autovehicul. Apoi am revenit la ganduri bune, caci noi oricum cheltuim multi bani pe taxiuri din cauza ca nu avem masina. Stim unde se gasesc piese auto ieftine, cumnatul se pricepe bine la partea mecanica a masinii, Anvelope auto si Cauciucuri noi ieftine putem gasi oricand pe parcursul anului daca intram in magazinul online https://www.autohut.ro/. Inca nu ne-am uitat la pret anvelope pentru o anumita marca de masina, caci nu reusim sa ne punem de acord unii cu altii (fiecare dintre cei trei membri ai familiei vrea un alt model de masina), dar macar avem idee de unde putem cumpara anvelope ieftine, indiferent de masina pe care o vom alege. De la cumnatul meu stiu ca pe site-ul Autohut.ro se gasesc anvelope auto ieftine, caci el e sofer profesionist, dar are si autoturism personal, iar anvelope ieftine numai de acolo isi comanda. 


Inca nu stim cum va fi acest an, ce anume ne rezerva, dar speram sa putem castiga destul, ca sa ne implinim doua visuri: sa ne cumparam la mana a doua o masina cat mai ieftina si mai buna si mai apoi sa putem pleca prin lume cu ea macar pentru cateva zile, dar in asa fel incat sa ne putem lua cu noi si cainele pe care anul trecut l-am lasat la o pensiune canina, de unde l-am adus mai mult mort decat viu. Stand si calculand asa, rapid, ne dam seama ca banii pe care i-am cheltuit cu pensiunea si instructorul canin anul trecut ne-ar fi ajuns fara probleme sa ne cumparam anvelope auto ieftine de la Autohut. Iata ca incetul cu incetul intelegem faptul ca masina nu aduce chiar atat de multe cheltuieli in plus si ne poate ajuta sa ne deplasam mai repede, mai comod, ba chiar sa luam si cainele cu noi oriunde am alege sa mergem, lucru pe care acum nu il putem face, din pacate. 

Da, intre timp m-am uitat la pret anvelope si am descoperit ca aveam dreptate, mai mult ne-a costat cazarea cainelui la pensiune decat ne-ar fi costat un set de anvelope auto ieftine de pe site-ul pe care astazi vi-l recomand si voua, in caz ca aveti ceva dileme legate de aspectele care ne framantau si pe noi pana de curand. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu